پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 2:16 بعد از ظهر

پودر گوشت منبع پروتئین برای خوراک دام, طیور و آبزیان

پودر گوشت منبع پروتئین برای خوراک دام

پودر گوشت جزء منبع پروتئین ارزان قیمت به نسبت کنجاله سویا می باشد که می تواند جایگزین این نهاده در خوراک دام, طیور و آبزیان شود.

از آنجایی که کنجاله های پروتئینی گیاهی دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و روز به روز قیمت آن در حال افزای بوده, استفاده از پودر گوشت به جای کنجاله های گیاهی امر منطقی و لازم می باشد.

امروزه پودر گوشت در سراسر شهر های ایران به طور گسترده در تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقاتی که روی پودر گوشت انجام شده نشان دهنده این می باشد که نسبت اسید های آمینه تشکیل دهنده پروتئین در پودر گوشت تقریبا مشابه کنجاله سویا می باشد.

پودر گوشت به راحتی می تواند جایگزین کنجاله سویا شود.

پودر گوشت منبع پروتئین

پودر گوشت منبع پروتئین برای جیره غذایی طیور

جمعیت جهان روز به روز در حال افزایش می باشد, اما تامین غذایی برای این جمعیت در حال کم شدن می باشد. صنعت طیور به عنوان تامین کننده مواد غذایی این جمعیت نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین بالا بودن کیفیت خوراک جیره طیور جهت جوابگو بودن غذای این جمعیت از اهداف مدیریتی می باشد.

پودر گوشت با دارا بودن ارزش اقتصادی و همچنین پروتئین و ارزش غذایی بالا به عنوان منبع ارزان مواد مغذی مورد توجه طیور داران قرار گرفته است.

 

قیمت خرید پودر گوشت طیوری به عنوان منبع پروتئینی ارزان قیمت

از آنجایی که قیمت پودر گوشت خوراک دام دارای نرخ ارزانی بوده می تواند در قیمت تمام شده واحد های تولیدی کنسانتره و همچنین هزینه تمام شده جیره نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

بنابراین با خرید پودر گوشت طیور می توانید منبع پروتئینی ارزان قیمت برای جیره حیوان را فراهم کنید.

 

استفاده از پودر گوشت به عنوان منبع پروتئین برای غذای آبزیان

جیره غذایی برای آبزیان باید دارای میزان پروتئین بالا باشد. این پروتئین باید توسط پودر گوشت برای جیره غذایی تامین شود.

پودر گوشت خالص با دارا بودن پروتئین 55 درصدی می تواند پاسخگو نیازهای پروتئینی آبزیان باشد و این پروتئین به کیفیت گوشت ماهی و همچنین تکثیر خاویار در ماهی های خاویاری بسیار تاثیر گذار می باشد.

کمبود پروتئین در جیره غذایی آبزی سبب کاهش رشد می شود.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *