پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 11:16 قبل از ظهر

خرید و فروش پودر گوشت در تهران

فروش پودر گوشت در تهران

دفتر فروش مجموعه تنکا دشت در راه فروش و پخش انواع پودر گوشت دامی و طیوری به صورت تناژ و بدون واسطه در تهران فعالیت می کند.

میزان فروش پودر گوشت مجموعه تنکادشت به صورت عمده و از مقدار 4000 هزار کیلوگرم می باشد که با بسته بندی در کیسه های 50 کیلوگرمی به سراسر ایران همراه با رعایت نکات بهداشتی و تایید دامپزشک با ماشین های مخصوص حمل می شود.

مجموعه ما در هر زمان و مکان آماده بستن قرارداد با کارخانه های تولید خوراک و همچنین دامداری ها, مرغداری ها و… می باشد.

فروش پودر گوشت در تهران

کارخانه تولید و فروش پودر گوشت در تهران

تولید پودر گوشت تهران در کارخانه تولید پودر گوشت به صورت کامل اتوماتیک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی مدرن انجام می شود. تولید با کیفیت و با سرعت بالا و استفاده از دستگاه های پخت و میکسر های خوب از نکات قوت این خط تولید بوده.

خط تولید پودر گوشت در کارخانه های تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی فعالیت می کند.

 

خرید پودر گوشت طیوری درجه یک در تهران

کشتارگاه های کثیری در سراسر نقاط تهران وجود دارد که ذبح طیور در آنجا صورت می گیرد. کشتارگاه های طیور تهران از جمله پیشرفته ترین کشتارگاه در زمینه عرضه پودر گوشت می باشد که خریداران می توانند خرید پودر گوشت خود را از این کشتارگاه با قیمت بسیار مناسبی انجام دهند.

 

تهران بزرگترین منبع تولید و فروش پودر گوشت در ایران

شهرهای بزرگ کشور از جمله مراکزی هستند که شما می توانید از این مکانها انواع پودر گوشت از جمله پودر گوشت دامی و پودر گوشت طیوری را تهیه کنید.

اگر به دنبال مرکزی می باشید که پودر گوشت را با قیمت ارزانی تولید می کند می توانید به مرکز عرضه پودر گوشت در تهران مراجعه کنید و پودر گوشت خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنید.

پودر گوشت برای خوراک دام, طیور و آبزیان دارای تقاضا بسیار بالایی می باشد و همین امر باعث می شود که در خرید پودر گوشت بسیار دقت کنید. نمایندگی معتبر عرضه پودر گوشت در تهران با عرضه باکیفیت ترین نوع از پودر گوشت و قیمت مطلوبی که دارد از جمله نمایندگی های در زمینه پخش در سطح کشور می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *