جمعه , 10 فروردین 1403 - 2:13 بعد از ظهر

قیمت پودر گوشت خوراک دام به صورت روزانه

قیمت پودر گوشت برای خوراک دام

پودر گوشت دارای انواع مختلفی می باشد که قیمت آن برای خوراک دام با توجه به نوع آن, ظاهر, آنالیز, میزان خالص و ناخالصی آن در کارخانه ها متفاوت می باشد.

پودر گوشت دارای محتوای مواد مغذی فراوان می باشد که همگی آنها برای بدن حیوان مفید می باشد.برخی معتقد هستند که پودر گوشت برای سلامتی حیوان مضر می باشد و از آن استفاده نمی کنند.آیا به نظر شما این درست است که پودر گوشت برای بدن حیوان مضر و سلامتی آنها را به خطر می اندازد؟

پاسخ به این سوال این بوده که ما به چه میزان از پودر گوشت در جیره غذایی دام, طیور و آبزی خود استفاده کنیم. اگر به اندازه زیاد در جیره استفاده کنیم قطعا مضر می باشد و اگر به صورت درست و به میزان تعیین شده توسط دکتر جیره نویس استفاده شود دارای منبع عالی از مواد مغذی خواهد بود.

 

قیمت پودر گوشت خوراک دام

پودر گوشت و استخوان و قیمت روز آن برای خوراک دام

پودر گوشت ترکیب شده با پودر استخوان به دلیل ترکیب با استخوان پودر شده دارای رنگ قهوه ای تیره و بو مخصوص به خود و بدون هیچگونه چسبندگی می باشد.

قیمت پودر گوشت و استخوان با توجه به درصد ضایعات گوشتی و در صد پودر استخوان مصرفی موجود در آن قیمت گذاری شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

این ماده مقوی و ترکیب شده دارای اکثر ویتامین های گروه ب از جمله کولین, ریبوفلاوین, ب12 و نیکوتین می باشد. از جمله مواد کمیاب مثل مس, منگنز و آهن هم نیز دارا می باشد.

 

پودر گوشت طیور و استفاده از آن در جیره غذایی دام

ضایعات گوشتی طیور پس از فرآوری, خشک و آسیاب شدن می توانند جایگزین مناسب برای کنجاله سویا در جیره باشند. زیرا می توان با استفاده از پودر گوشت در جیره غذایی دام بسیاری از نیازهای بدن دام را تامین کنید و جیره آن را تبدیل به یک جیره غذایی خوشمزه با استفاده از پودر گوشت کنید.

ضایعات گوشتی مرغ یک منبع عالی و غنی برای تامین پروتئین جیره می باشد که با استفاده از مقداری از آن نیاز بدنی حیوان را برای تامین پروتئین برآورده می کند.

با استفاده از پودر گوشت مقدار چربی جیره را به حداقل می رسانید. زیرا پودر گوشت دارای چربی بالایی می باشد. پوست مرغ منبع غنی از چربی بوده و درصد چربی در پودر گوشت را بالا می برد.

با توجه به مواد مغذی بالا, قیمت پودر گوشت طیور نسبت به سایر نهاده های جایگزین از قبیل کنجاله سویا پایینتر می باشد و استفاده از آن صرفه اقتصادی بالایی دارد و هزینه تمام شده شما را بسیار پایین می آورد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *