جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 4:15 بعد از ظهر

پودر گوشت درجه یک

پودر گوشت درجه یک

پودر گوشت درجه یک, یک محصول خشک و تولید شده از بافت های حیوانی غیر قابل استفاده برای خوراک انسان می باشد.

این بافت های حیوانی که از گوشت جانبی کشتارگاه ها بدست آمده و به طور معمول برای خوراک دام بازیافت می شوند و برای تولید یک ماده غذایی خوراکی و مقرون به صرفه پخته می شوند.

بافت های حیوانی که شامل گوشت, جنین مرده, قطعات و اندام هایی که مورد تغذیه انسان نمی باشند هستند و باید بدون هیگونه مو, سم, شاخ, کود و محتویات معده باشد.

در تهیه پودر گوشت تنوع زیادی وجود دارد اگر مقدار خاکستر آن زیاد باشد این نشان دهنده مقدار زیاد استخوان آن می باشد که به آن پودر گوشت و استخوان می گویند ولی اگر مقدار خاکستر آن کم باشد به آن پودر یا آرد گوشت می گویند.

به طور متوسط محتوای فسفر اگر بالاتر از 4.5 درصد باشد آن را پودر گوشت و استخوان می نامند و وقتی زیر آن باشد به عنوان پودر گوشت شناخته می شود.

پودر گوشت به طور معمول شامل 45 تا 55 درصد پروتئین و اگر پودر استخوان به آن اضافه شود شامل 28 تا 30 درصد خاکستر, 8 تا 12 درصد چربی و 6 تا 10 درصد رطوبت دارد.

پودر گوشت یک منبع پروتئین و اسید های آمینه می باشند و همچنین منبع خوبی از ویتامین و مواد مغذی معدنی ضروری.

پودر گوشت درجه یک

پودر گوشت درجه یک مشهد

پودر گوشت طیور باکیفیت مشهد به عنوان یک پروتئین ارزشمند و یک پروتئین حیوانی فرآوری شده در رژیم غذایی گاو, گوسفند, مرغ و ماهیان پرورشی مورد مصرف قرار می گیرد.

تولید پودر گوشت می تواند سهم مهمی در تولید نهاده های حیوانی و پاسخگوی افزایش تقاضا به مواد غذایی حیوانی و همچنین وابستگی به کنجاله سویا را کاهش دهد.

 

پودر گوشت باکیفیت قم

پودر گوشت باکیفیت قم که از محصولات فرعی تازه حیوان تولید می شود.

این محصول فرعی از حیوانات خون گرم که برای مصرف انسان ذبح می شوند بدست می آید و کاملا چربی زدایی و خشک می شوند و مورد مصرف خوراک حیوانات اهلی قرار می گیرند.

 

پودر گوشت درجه یک اصفهان

پودر گوشت باکیفیت اصفهان یک منبع پروتئینی و معدنی ارزشمند در رژیم غذایی حیوانات می باشد.این محصول از ضایعات کشتارگاهی تشکیل شده و مورد مصرف اکثر دامداران می باشد.

 

پودر گوشت درجه یک تبریز

پودر گوشت باکیفیت تبریز از خوراک های مفید برای تغذیه دام و طیور که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

 

پودر گوشت درجه یک گرگان

فروش پودر گوشت صادراتی گرگان به دلیل محتوای بالا پروتئین که در گوشت و استخوان دارد برای حیوانات شیری و همچنین حیوانانی که برای تولید مثل پرورش داده می شوند مفید می باشد.

 

منابع

https://www.youtube.com/watch?v=h0nRJEMNNdQ

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *