پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 7:33 قبل از ظهر

کارخانه پودر ماهی

کارخانه پودر ماهی در تهران

وقتی از کارخانه پودر ماهی تهران خرید می کنید, پودر ماهی تولیدی دارای بالاترین سطح کیفیت بوده.

تولید آرد ماهی تهران از ماهی های کوچک و ضایعات کارخانه های کنسرو تن ماهی می باشد که برای خوراک دام, طیور و آبزیان مورد مصرف قرار می گیرد.

پودر ماهی برای تغذیه گاو یک مکمل قوی به حساب می آید که غنی از مواد پروتئینی بوده و جیره غذایی آنها را تقویت می کند.

کارخانه پودر ماهی

کارخانه پودر ماهی در گیلان

آرد پودر ماهی گیلان با استفاده از دستگاه های مدرن توانسته در صنعت تولید پودر ماهی گامی موفق بردارد و پودر ماهی باکیفیت را در بازار عرضه کند.

با آنالیز پودر ماهی گیلان متوجه می شوید که سطح پروتئین تولیدی آن بین 60 الی 65 درصد بوده و این امر برتری کیفیت تولیدی آن را به نسبت سایر تولیدی ها نشان می دهد.

 

تولید پودر ماهی چابهار

امروزه پودر ماهی هایی که در سطح بازار به فروش می روند بیشتر آنها ناخالص بوده.مراکز تولید پودر ماهی خالص چابهار با تولید مطلوبترین پودر ماهی و بدون هیچگونه ناخالصی بسیار موفق در زمینه تولید بوده و نظر خریداران در سراسر ایران را مورد توجه تولید با کیفیت خود کرده است.

 

کارخانه پودر ماهی اصفهان

با خرید پودر ماهی از مراکز اصفهان, محصول تولیدی دارای ویتامین بالا و همچنین تی وی ان 120 و به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود.کیسه های بسته بندی آن به صورت دو لایه بوده و از نظر کیفیت بالاترین سطح تولید را داشته.

 

کارخانه پودر ماهی مازندران

از اهمیت تولید آرد ماهی کارخانه مازندران مقدار زیاد پروتئین حیوانی آن و مواد معدنی بی نظیر شامل منگنز, ید و آهن می باشد که هر کدام از اینها به ارزش تغذیه آن می افزاید.

 

کارخانه پودر ماهی جاسک

جاسک از بزرگترین کارخانه های تولید آرد ماهی برخوردار می باشد که آرد ماهی های خود را با توجه به نوع ماهی و تولید در دمای پایین با بالاترین کیفیت تولید می کند.

فروش پودر ماهی در جاسک امروزه توسط مراکز معتبر انجام می شود که مجموعه ما یکی از مراکز تایید شده در زمینه فروش پودر ماهی جنوب می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *