جمعه , 31 فروردین 1403 - 2:19 قبل از ظهر

پودر گوشت مشهد

فروش پودر گوشت مشهد

پودر گوشت مشهد دارای سطح بالایی از پروتئین, منیزیم, پتاسیم و آهن می باشد.وجود این عناصر و استفاده از آن در خوراک حیوان باعث عملکرد بهتر سیستم بدنی حیوان می شود و آن را تقویت می کند.وقتی سیستم بدنی حیوان قوی باشد از سموم و رادیکال های آزادی که به سلامتی بدن حیوان آسیب می رساند جلوگیری می کند.

به این ترتیب حتما از پودر گوشت به مقدار مناسب در رژیم غذایی دام و طیور خود استفاده کنید تا علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن باعث حفظ سلامت سیستم بدنی آنها شود.

پودر گوشت اکثر ویتامین های گروه B را دارا می باشد.این ویتامین ها علاوه بر حفظ سلامت بدن نقش اساسی در سوخت و ساز انرژی دارد.

پودر گوشت مشهد

خرید پودر گوشت مشهد با بهترین قیمت

پودر گوشت مشهد دارای خواص بی شماری می باشد و جزء باارزشترین مواد غذایی برای خوراک دام و طیور به شمار می رود.پودر گوشت مرغ به دلیل پروتئینی که دارد می تواند انرژی مورد نیاز را در بدن حیوان تامین می کند. آمینو اسیدی که در پودر گوشت وجود دارد می تواند به بازسازی بدن حیوان مثل بافت ماهیچه کمک بسیاری می کند.

مقدار فسفر موجود در پودر گوشت به تقویت و سلامت استخوان ها بسیار کمک می کند.البته ویتامین D, پتاسیم و سدیم هم در انجام این کار بسیار موثر می باشد که در پودر گوشت موجود می باشد.

 

مضرات پودر گوشت

هرچند پودر گوشت دارای خواص بی نظیری می باشد اما مصرف بیش از حد آن می تواند خطراتی هم در پی داشته باشد.

پودر گوشت اگر طی فرآیند تولید به دستی پخته نشود باعث به وجود آمدن باکتری های مضر همچون سالمونا و کمپیلوباکتر در آن می شود که مصرف آن مسمومیت و مشکلات گوارشی در حیوان به وجود می آورد.

 

پودر گوشت مرغ مشهد

پودر گوشت مرغ مشهد از باکیفیت ترین پودر گوشت ها مرغ که شامل ضایعات کشتارگاه طیور است می باشد.

ارزش غذایی پودر گوشت مرغ بسیار بالا می باشد و برای خوراک دام و طیور بسیار مفید واقع می شود.وجود پروتئین, ویتامین, آهن و منگنز این ماده غذایی را باارزش و مفید واقع کرده است.

برای خرید پودر گوشت مرغی می توانید با تماس با مجموعه تولیدی ما بهترین نوع آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *