سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 10:20 بعد از ظهر

خرید پودر گوشت مرغی

خرید پودر گوشت مرغی درجه یک

پودر گوشت مرغی منبع عالی از پروتئین می باشد که با خرید و استفاده از آن در جیره حیوان می توانید تمام نیاز پروتئینی بدن آنها را تامین کنید.

بدن همه حیوان ها از پروتئین تشکیل شده است و پروتئین ها هم از اسید آمینه.حیوان اسید آمینه مورد نیاز برای ساختن پروتئین را از منابع حیوانی و گیاهی تهیه می کنند و بدن خود را تشکیل می دهند.

خرید پودر گوشت مرغی

قیمت خرید پودر گوشت مرغی برای جیره

اگر می خواهید پودر گوشتی که خریداری می کنید با قیمت مناسب باشد باید خرید خود را مستقیم از کارخانه تولید پودر گوشت خریداری کنید.

مجموعه ما با توجه به کیفیت و آنالیز پودر گوشتی که تولید می کند قیمت گذاری را انجام می دهد.

آنالیز, کیفیت پودر گوشت را مشخص می کند و مقدار مواد معدنی و مغذی آن را مشخص کرده و کار جیره نویس را برای بستن یک جیره مناسب راحتتر می کند.

 

پودر گوشت مرغی به عنوان منبع خوب از انرژی

پودر گوشت مرغی دارای منبع عالی از ویتامین B3 و B6 می باشد.ترکیب ویتامین B3 و B6 می تواند به عنوان یک تغذیه باارزش برای انرژی و سوخت و ساز بدن باشد.

ویتامین های B3 و B6 برای بدن بسیار ضروری می باشند زیرا پروتئین ها, کربوهیدرات ها و چربی ها بدن را به انرژی تبدیل می کند.

 

عواملی که بر روی کیفیت خرید پودر گوشت مرغی موثر می باشد

همانطور که قبلا هم گفتیم ظاهر و رنگ پودر گوشت کاملا گویا کیفیت آن می باشد.

رنگ پودر گوشت مرغی: رنگ پودر گوشت پودر شده از نظر خریداران کاملا مهم می باشد زیرا رنگ پودر گوشت گویا تازه یا کهنه بودن آن بوده.پودر گوشت عرضه در بازار می تواند به صورت خالص و ناخالص باشد که پودر گوشت خالص دارای رنگ قهوه ای روشن مشابه عکس می باشد ولی ناخالص آن می تواند رنگ های مختلفی بسته به مواد که در آن ترکیب کرده متفاوت باشد.

عطر و طعم پودر گوشت مرغی:عطر و طعم پودر گوشت یکی دیگر از عواملی می باشد که بر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد.

مواد اولیه در تهیه پودر گوشت از جمله عوامل تاثیر گذار در بو و طعم آن می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *