پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 0:42 قبل از ظهر

پودر گوشت اصفهان

کارخانه پودر گوشت اصفهان

کارخانه تولید پودر گوشت اصفهان ضایعات کشتارگاهی دام و طیور را به خوراکی باارزش غذایی بی نظیر, مفید و پر فایده برای خوراک حیوان تبدیل می کند.

پودر گوشت ویتامین های بسیاری در خود دارد از جمله این ویتامین ها: ویتامین B6, ویتامین B12, ویتامین E, ویتامین D, ویتامین K, ویتامین C, نیاسین, ریبوفلاوین, فولات و تیامین می باشد.این ویتامین ها سیستم گوارشی بدن را تنظیم می کنند و باعث بالا بردن سیستم ایمنی بدن می شوند.

پودر گوشت از منابع حیوانی پروتئین ساز می باشد, پروتئین موجود در پودر گوشت دارای سطح اسید آمینه بالایی می باشد که در ساخت ماهیچه نقش بسیار موثری دارد.با مصرف مقدار مناسب از پودر گوشت در جیره می توانید پروتئین مورد نیاز جیره را تامین کنید.

پودر گوشت اصفهان

فروش پودر گوشت در اصفهان

پودر گوشت دارای املاح معدنی بالایی مانند سدیم, روی, آهن, منیزیم و… می باشد.وجود آهن و روی در جیره غذایی حیوان از مشکلاتی مانند اختلال در رشد و قوای جنسی, اختلال رشد جنین و اختلال کم اشتهایی جلوگیری می کند.

فروش نمونه درجه یک پودر گوشت گونی زده شده و بسته بندی شده به صورت کاملا بهداشتی آماده عرضه به سراسر ایران می باشد.

 

مقدار فسفر موجود در پودر گوشت

پودر گوشت مرغ دارای سطح فسفر 6% می باشد که این مقدار سلامت استخوان ها را حفظ می کند و باعث می شود کبد و کلیه تقویت شود و بهتر کار کند.

 

قیمت پودر گوشت اصفهان

عوامل موثر در قیمت پودر گوشت

مقدار صادرات و واردات

قیمت اقلام دام و طیور

تنظیم بازار

تنظیم سازمان های مربوطه

 

پودر گوشت دامی اصفهان

پودر گوشت دامی شامل ضایعات گوشت گوساله, گاو, گوسفند, بره و… می باشد که غنی از ویتامین های زیاد برای بدن می باشد.ظاهر پودر گوشت کاملا سالم و بدون هیچگونه چسبندگی می باشد.اگر پودر گوشت غیر بهداشتی باشد باید دارای بوی نامطبوع بوده که نشانه فساد آن می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *