چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 9:40 قبل از ظهر

پودر ماهی دامی

پودر ماهی دامی مناسب برای خوراک دام

پودر ماهی دامی پر از مواد مغذی فراوان برای خوراک دام می باشد که شامل پروتئین باکیفیت, ,ویتامین ها, مواد معدنی و ید بوده.

پودر ماهی چرب از ضایعات ماهی هایی که چربی بیشتری دارند بدست می آید که سالمتر به حساب می آیند.این پودر ماهی های چرب شامل ضایعات ماهی ساردین, آزاد, قزل آلا و… می باشد که از لحاظ مواد مغذی دارای سطح چربی بسیار بالایی بوده.

این سطح چربی شامل ویتامین D و مواد مغذی محلول در چربی می باشد که اکثر دام ها از این مواد مغذی در بدن خود با کمبود آن مواجه هستند.

پودر ماهی دامی

قیمت پودر ماهی دامی

عوامل موثر و تاثیر گذار بر قیمت پودر ماهی:

نوع ماهی

طریقه فرآوری

آنالیز پودر ماهی

فصل صید

صادرات و واردات

نرخ ارز

و …

 

فواید پودر ماهی برای خوراک دام, طیور و آبزیان

از فواید پودر ماهی برای خوراک دام, طیور و آبزیان می توان به اسید های چرب امگا-3 آن توجه کرد که باعث عملکرد خوب بدن حیوان می شود  و به خاطر همین موضوع خوردن پودر ماهی برای حیوان و استفاده از آن در جیره حتما توصیه می شود.

این اسید های چرب همچنین برای رشد بسیار ضروری می باشد و برای گاو های باردار استفاده از آن مفید بوده.

 

مقدار پروتئین پودر ماهی دامی

پودر ماهی در بین پروتئین های حیوانی از غنی ترین منبع پروتئین برخوردار می باشد که دارای مقدار زیادی لیزین, کلسیم, متیونین و فسفر می باشد.

پروتئین پودر ماهی اگر به صورت خالص و تشکیل شده از ضایعات ماهی باشد چیزی حدود 60 الی 65 درصد می باشد و در صورت ناخالصی پروتئین آن کاهش می یابد.

 

خرید پودر ماهی با قیمت ارزان

برای خرید پودر ماهی دامی با قیمت ارزان می توانید با مجموعه تنکا دشت شمال تماس بگیرید.

مجموعه ما با توجه به کیفیت تولید و رقبای خود در بازار پودر ماهی با قیمت مناسب را عرضه می کند تا بتواند نظر مشتریان خود را جلب کند.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *