سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 7:17 بعد از ظهر

پودر ماهی برای تغذیه گاو

پودر ماهی برای تغذیه گاو

پودر ماهی با داشتن پروتئین حداکثر 60 درصد مناسب برای تغذیه گاو و یک مکمل پروتئینی قوی و خوش خوراک برای افزایش وزن گاو های گوشتی و همچنین افزایش شیر گاو های شیری می باشد.

انواع پودر ماهی برای سلامت گاو ها مفید می باشد.پودر ماهی سرشار از مواد مغذی می باشد که اکثر دامدارها به اندازه کافی از آن در جیره استفاده نمی کنند.انواع مواد مغذی مانند پروتئین, ویتامین, مواد معدنی و ید مورد نیاز بدن دام در پودر ماهی موجود می باشد.

برخی از پودر ماهی ها که از ضایعات ماهی های مانند سالمون, ساردین, قزل آلا تشکیل شده اند دارای چربی فوق العاده بالایی می باشد.این پودر ها دارای مقدار زیادی از اسید های چرب امگا 3 می باشد.این اسید های چرب برای عملکرد بدن دام بسیار مفید بوده و ابتلا به اکثر بیماری ها را برای دام بسیار کم می کند.پس برای تامین اسید چرب امگا 3 حتما از پودر ماهی برای خوراک دام در جیره استفاده کنید.

پودر ماهی برای تغذیه گاو

تولید پودر ماهی منبع ویتامین D برای تغذیه گاو

برای تولید پودر ماهی برای تغذیه گاو از ضایعات ماهی های دورریز و غیر قابل خوردن برای مصارف انسانی استفاده می شود این ضایعات دورریز شامل استخوان, پوست, دل, روده و محتویات شکم ماهی های کارخانه های کنسرو سازی تن ماهی می باشد.این ضایعات قبل از مصرف مورد پردازش قرار گرفته و سپس مورد مصرف خوراک گاو قرار می گیرند.

از خواص پودر ماهی می توان به منبع بالایی از ویتامین D توجه کرد.ویتامین D هم در اکثر ماهی های چرب بسیار است.روغن ماهی هم دارای مقدار زیادی از ویتامین D می باشد که استفاده از آن بسیاری از نیاز های بدن گاو را تامین می کند.

بنابراین ماهی دارای منبع بالایی از ویتامین D بوده که اکثر دام های با کمبود این ویتامین روبرو هستند.

 

فروش پودر ماهی منبع اسید چرب امگا 3 برای خوراک گاو

پودر ماهی دارای اسید های چرب امگا 3 می باشد.این اسید های چرب بسیار برای رشد و افزایش وزن بدن دام بسیار مفید است.اغلب دامداران از پودر ماهی برای جیره دام خود برای پروار بندی و همچنین افزایش شیر برای گاوهای شیرده استفاده می کنند.

فروش پودر ماهی به عنوان منبع عمده از اسیدهای چرب به صورت عمده و بسته بندی در کیسه های نایلون دار چند لایه و کاملا بهداشتی می باشد.

 

خرید پودر ماهی پروتئین دار برای تغذیه گاو

پودر ماهی درجه یک دارای حداقل پروتئین 50 درصد و حداکثر پروتئین 60 درصد می باشد.اگر پروتئین پودر ماهی زیر 50 درصد باشد قطعا با مکمل های دیگر نظیر پودر گوشت ترکیب شده است.

پس برای خرید پودر ماهی توجه به آنالیز آن داشته باشید تا پودر ماهی خالص را خریداری کنید.

 

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *