جمعه , 10 فروردین 1403 - 12:34 بعد از ظهر

مرکز فروش کنجاله زیتون آسیاب شده دامی

نمایندگی و مرکز فروش کنجاله زیتون گیلان

از مرکز فروش کنجاله زیتون در کشور که سالانه حجم انبوهی از تولید این نهاده با کیفیت را به خود اختصاص داده است می توان استان گیلان را نام برد.

استان گیلان به ویژه شهرستان رودبار با حجم انبوه باغات زیتون سالانه حدود 17000 هزار تن زیتون برداشت می کند. مقدار زیادی از زیتون ها جهت روغن گیری روانه کارخانه شده و تفاله باقی مانده از آن را جهت خوراک دام فرآوری کرده و مورد مصرف قرار می دهند.

مرکز فروش کنجاله زیتون

مرکز فروش و پخش کنجاله زیتون دامی در کشور

از مراکز اصلی پخش کنجاله زیتون دامی می توان به شهرستان های طارم, منجیل و رودبار اشاره کرد که با توجه به وضعیت آب و هوایی که دارند موقعیت مناسب برای کشت درخت زیتون را فراهم می کنند. اکثر کارخانه های روغن گیری و کارخانه های تولید کنجاله زیتون هم در همین شهر ها می باشند.

البته نمایندگی هایی هم در شهر های دیگر کشور جهت فروش این محصول نیز می باشند که با خرید کنجاله زیتون از کارخانه های تولیدی و انتقال آن به شهر خود اقدام به فروش این محصول مقوی می کنند.

 

قیمت خرید کنجاله زیتون دامی

قیمت خرید کنجاله زیتون دامی با توجه به فصل خرید, نحوه تولید, خالص و ناخالص بودن آن کمی متغیر می باشد.

اگر می خواهید کنجاله زیتون را با قیمت مناسب خریداری کنید باید آن را در فصل برداشت زیتون که اواخر آذر تمام می شود تهیه کنید.

روش تولید کنجاله زیتون هم در قیمت تاثیر گذار است. کنجاله مرغوب باید دارای رنگ قهوه ای تیره و آنالیز کنجاله زیتون باید مشابه آنالیز باشد که قبلا ذکر کردیم یعنی پروتئین 10 درصدی, رطوبت زیر 10 درصد و چربی 10-12 درصدی.

از عوامل دیگر میزان خالص و ناخالصی آن می باشد که باز با آنالیز مشخص شده که خالص بوده یا اینکه مواد دیگر در آن ترکیب شده باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *