جمعه , 10 فروردین 1403 - 11:17 قبل از ظهر

قیمت خرید کنجاله زیتون به عنوان مکمل قوی برای خوراک دام

قیمت خرید کنجاله زیتون دامی

قیمت خرید کنجاله زیتون دامی هر چند روز بروز می شود. قیمتهای خرید با توجه به نوع زیتون و نحوه فرآوری برای خوراک دام و طیور متغیر بوده.

کنجاله زیتون یک نهاده خوراکی برای دام و طیور بوده که بسیار مفید و مغذی و دارای خواص فراوانی می باشد. آهن کنجاله زیتون بسیار بالا می باشد و با خرید کنجاله زیتون می توانید آن را به صورت روزانه در جیره غذایی دام استفاده کنید تا آهن مورد نیاز بدن دام را تامین شود. این کنجاله باعث تولید گلبول های قرمز خون در بدن حیوان می شود و از کم خونی در بدن آنها جلوگیری می کند.

قیمت خرید کنجاله زیتون

قیمت خرید کنجاله زیتون در استان گیلان

استان گیلان یکی از استانهای فعال در زمینه تولید کنجاله زیتون می باشد. تولید کنجاله زیتون در استان گیلان از سابقه طولانی برخوردار می باشد و نمونه بار تولیدی آن بسیار باکیفیت و با درصد پروتئین بالا و بسیار خشک و یکدست می باشد.

تولید کنجاله زیتون پس از برداشت زیتون که از شهریور آغاز و تا آخر آذر ادامه دارد شروع می شود. از اواخر آذر خرید و فروش کنجاله زیتون در این استان آغاز می شود و مقدار بالایی کنجاله به سراسر دامداری ها و مرغداری ها ایران جهت خوراک جابجا می شود.

 

کنجاله زیتون و فروش آن به عنوان خوراک دام و طیور

مجموعه تنکا دشت مرکز پخش و فروش کنجاله زیتون به صورت فله و کیسه می باشد.

تمامی کنجاله زیتون از استان گیلان بارگیری می شود و به تمام نقاط کشور جهت خوراک دام و طیور ارسال می شود. برای خرید کنجاله زیتون به صورت عمده می توانید به صورت روزانه با مجموعه ما تماس گرفته و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *