جمعه , 31 فروردین 1403 - 6:43 بعد از ظهر

قیمت پور گوشت و استخوان

قیمت پودر گوشت و استخوان

قیمت پودر گوشت و استخوان به قیمت تهیه مواد اولیه ضایعاتی کشتارگاه های دام و طیور بستگی دارد.

از عوامل دیگر که بر قیمت تاثیر می گذارد در فرآیند تولید این محصول می باشد که به درصد میزان استفاده ضایعات استخوان و گوشت بستگی دارد.

ضایعات گوشتی قطعا از قیمت بالاتری نسبت به ضایعات استخوان برخوردار می باشد در نتیجه هر چقدر ضایعات گوشتی بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار و برعکس….

پودر گوشت و استخوان دارای ارزش غذایی بالایی برای دام و طیور می باشد و دارای ارزش غذایی نزدیک به پودر ماهی بوده ولی از لحاظ قیمتی بسیار پایینتر از پودر ماهی می باشد.

قیمت پودر گوشت و استخوان

قیمت روز پودر گوشت و استخوان خوراک دام

قیمت روز پودر گوشت, استخوان با توجه به کیفیتی که دارد مشخص می شود.

کیفیت تولیدی پودر گوشت و پودر استخوان ما یکی از مطلوبترین پودر گوشت های موجود در بازار نهاده های دام و طیور می باشد که کاملا باکیفیت و تضمین شده و تولید شده با دستگاه های پیشرفته در مکان های بهداشتی می باشد.

 

خرید پودر گوشت و استخوان درجه یک خوراک طیور

پودر گوشت و استخوان از ضایعات گوشتی فرآوری شده دام و طیور بدست می آید که برای مصرف انسان مناسب نبوده و شامل چربی, گوشت, اندام, استخوان و … می باشد.

این محصول دارای انرژی بالا و تامین کننده پروتئین مورد نیاز خوراک دام, طیور و آبزیان می باشد.

از خواص دیگر این محصول می توان به خوش خوراکی و قابلیت هضم آسان آن اشاره کرد همچنین خوش خوراکی این محصول باعث افزایش اشتها در حیوان و در نتیجه افزایش وزن آن را شامل می شود.

برای خرید پودر گوشت و استخوان فرآوری شده در دمای بالا و عاری از هرگونه میکروب و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

نگهداری پودر گوشت و استخوان

در انبار های سر پوشیده به دور از نور و رطوبت و روی پالت نگهداری شود طوری که هوا در بین کیسه ها جریان داشته و مانع از کپک زدگی آن شود.

منابع

https://www.allaboutfeed.net/home/meat-and-bone-meal-back-on-the-menu-please/

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *