پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 11:37 بعد از ظهر

قیمت پودر جوجه

قیمت پودر جوجه درجه یک

با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت نهاده های دامی قیمت پودر جوجه هم نیز بسیار بالا رفته.

اگر دولت قیمت نهاده های اصلی مانند ذرت و کنجاله سویا را ثابت نگه دارد قیمت پودر جوجه هم ثبات پیدا می کند.از جمله دلیل افزایش قیمت پودر جوجه کمبود نهاده های اصلی در بازار می باشد که با نبود نهاده های اصلی دامداران و مرغداران به دنبال نهاده های جایگزین برای جیره می گردند که با بالا رفتن تقاضا قیمت پودر جوجه نیز بالا می رود.

قیمت پودر جوجه

قیمت پودر جوجه در مازندران

از جمله عوامل موثر در قیمت پودر در استان مازندران

1-کاهش نهاده های دام و طیور با قیمت مصوب:اگر دولت قیمت نهاده های دام و طیور را مشخص کند قیمت پودر هم مشخص می شود و ثبات پیدا می کند. گاها با کمبود نهاده های اصلی در بازار مواجه می شویم که این امر باعث روند صعودی قیمت نهاده های جایگزین می شود.

2-بالا رفتن هزینه های تولید:هزینه تولید نقش مهمی در قیمت تمام شده دارد از جمله عوامل افزایش هزینه های تولید قیمت مواد اولیه , نرخ نیروی کار و … می باشد.

3-زیاد بودن دلال و واسط در بازار:متاسفانه مشکل اصلی که این روزها بر نرخ تمام نهاده های دام و طیور تاثیر می گذارد وجود متعدد واسط و دلال در بازار می باشد.نیازمندان باید مستقیم از کارخانه های تولیدی فروش پودر جوجه نیاز خود را رفع کنند تا هزینه های خوراک حیوان خود را کاهش دهند.

 

میزان کلسیم و فسفر پودر جوجه برای طیور تخم گذار

طبق پژوهش های انجام شده 10% از تخم مرغ های تولیدی در مزرعه و همچنین در هنگام حمل و نقل دچار شکستگی شده و غیر قابل مصرف می شود که این مقدار مورد مصرف برای تولید پودر جوجه قرار می گیرد.

حال دلیل این شکستگی نازک بودن پوسته تخم مرغ و شرایط نادرست حمل و نقل می باشد.دلیل نازک بودن پوسته تخم مرغ می تواند به شرایط محیطی و تغذیه نادرست از لحاظ کمبود کلسیم و فسفر در جیره غذایی طیور دانست.

با آنالیز پودر جوجه و مشاهده میزان 19-23 درصدی کلسیم و 9-10 درصدی فسفر می توانید این مقدار از کمبود کلسیم و فسفر جیره طیور خود را تامین کنید تا باعث بر مطلوبیت پوسته تخم مرغ هم شوید.

 

قیمت خرید به روز پودر جوجه

لطفا بدون اطلاع از انواع پودر جوجه خرید نکنید.نیازمندان پودر جوجه برای خرید آن نیازمند اطلاع کامل می باشند که مشاوره های فروش ما با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند شما را با انواع خالص و ناخالص و همچنین شرایط تولید آن آشنا می کنند تا خرید مطمئن را داشته باشید.

بنابراین برای خرید پودر جوجه و اطلاع از قیمت به روز آن با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *