پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 1:52 بعد از ظهر

خرید پودر گوشت خوراک دام, طیور و آبزیان

معیار مناسب در خرید پودر گوشت درجه یک

معیار های مناسبی که می توان در انتخاب و خرید پودر گوشت درجه یک مورد توجه قرار دهید می توان به رنگ, بو و آنالیز آن توجه کرد.

پودر گوشت طیوری باید به رنگ قهوه ای روشن باشد و بدون هیچگونه سیخ و پر. اگر پودر گوشت دارای سیخ و پر باشد با مشاهده بار تولید متوجه وجود آن می شوید. و اما پودر گوشت دامی باید دارای رنگ قهوه ای تیره باشد و بدون هیچگونه سم یا شاخ گاو. سم و شاخ گاو سمی می باشد و به هیچ وجه از آن در تولید استفاده کرد.

بوی پودر گوشت هم که دارای بوی خاص به خود می باشد.

مواردی هم که در آنالیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد پروتئین قابل جذب آن می باشد.

خرید پودر گوشت

خرید و فروش پودر گوشت مناسب برای خوراک دام

از منابع تامین کننده پروتئین جیره دام, پودر گوشت می باشد. منابع گیاهی فراوانی هم وجود دارد که پروتئین جیره دام را تامین می کند ولی پودر گوشت منبع پروتئین بالاتری به نسبت آنها دارد و دلیل آن هم این می باشد که مقدار اسید آمینه موجود در پروتئین حیوانی به نسبت پروتئین گیاهی بیشتر می باشد.

 

پودر گوشت و آنالیز آن برای جیره

پودر گوشت دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها دارای خواص و آنالیز متفاوتی می باشد. آنالیز پودر گوشت با توجه به نوع پودر گوشت تولیدی که در زیر انواع آن را به شما معرفی می کنیم متفاوت می باشد.

1-پودر گوشت دامی: ضایعات کشتارگاهی گاو, گوسفند, شتر, بز و گوساله می باشد.

2-پودر گوشت طیوری: شامل ضایعات کشتارگاهی مرغ بوقلمون, غاز و مرغابی می باشد.

3-پودر گوشت دریایی: شامل فرآوری ضایعات ماهی ها و میگوها می باشد.

 

خرید پودر گوشت مرغی برای جیره

پودر گوشت مرغ یکی از مهمترین و مفیدترین منبع تغذیه برای جیره دام, طیور و آبزیان می باشد که در تمام جهان استفاده می شود.

پودر گوشت مرغ از سالمترین و مغذی ترین منبع پروتئین می باشد که جیره نویسان مصرف آن را به عنوان جایگزین کنجاله سویا توصیه می کنند.

مواد معدنی, ویتامین ها و پروتئین پودر گوشت بسیار بالا می باشد که همین عوامل باعث بر تقویت سیستم بدنی حیوان در برابر اکثر بیماری ها می شود و رشد و افزایش وزن حیوان را بهبود می بخشد.

 

خرید پودر گوشت دامی خوراک مقوی

پودر گوشت دامی دارای منبع عظیمی از مواد مغذی برای جیره دام, طیور و آبزیان می باشد. پودر گوشت دامی همچنین دارای ویتامین های B, ویتامین D, ویتامین A و ویتامین K و دارای منبع عالی از مس, اسید فولیک, کروم, آهن, پتاسیم, منیزیم, روی و سلنیوم می باشد.

 

خرید پودر گوشت طیور مستقیم از کشتارگاه

کشتارگاه های متعددی در سراسر ایران می باشند که روزانه مقدار زیادی از ضایعات را تبدیل به پودر گوشت مغذی برای خوراک دام, طیور و آبزیان می کنند. با خرید از کشتارگاه ها می توانید پودر گوشت درجه یک را تهیه  و قیمت تمام شده خوراک را بسیار کاهش دهید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *