جمعه , 10 فروردین 1403 - 3:06 قبل از ظهر

خرید پودر خون درجه یک

خرید بهترین نوع از پودر خون

خرید بهترین نوع از پودر خون را می توانید در بازار از مجموعه تنکا دشت انجام دهید تا علاوه بر کم کردن هزینه خود از میزان سود بالاتری برخوردار شوید.

اگر پودر خون را به صورت خالص خریداری کنید می توانید از خواص تغذیه ای بالا آن برخوردار شوید و از مقدار پروتئین بالا آن در جیره استفاده کنید.

پودر خون را باید همراه با پودر ماهی که دارای سطح اسید آمینه بسیار بالایی برخوردار می باشد ترکیب کرد و مورد استفاده در جیره حیوان قرار داد چرا که پودر خون دارای سطح اسید آمینه بسیار پایینی می باشد.

مجموعه ما با سالها سابقه در زمینه فروش پودر خون می تواند بهترین نوع از پودر خون را به شما ارائه دهد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

خرید پودر خون

فروش و نگهداری آرد خون

خرید و فروش پودر خون به صورت فله و کیسه صورت می گیرد. بیشترین نوع فروش بسته بندی شده در کیسه های 50 کیلویی 2 لایه و ضد آب می باشد و جابجایی آن از طریق پالت می باشد.

پودر خون باید به دور از هرگونه نور, رطوبت و در مکان سرد نگهداری شود و به دور از هرگونه نور خورشید باشد.

 

خرید و آنالیز پودر خون باکیفیت

با برسی و آنالیز پودر خون متوجه مواد معدنی و مغذی این محصول می شویم. پودر خون را از مازاد خون موجود در کشتارگاهها بدست آمده که فرآوری و بسته بندی شده و به عنوان خوراک مغذی مورد مصرف برای حیوانات قرار می گیرد.

 

خرید پودر خون تهران

پودر خون را می توانید از کشتارگاههای سراسر کشور گردآوری کنید. تهران هم با کشتارگاههای متعدد در شهرهای مختلف تامین کننده بخش عمده ای از پودر خون می باشد.

 

خریداری پودر خون اصفهان

کشتارگاههای اصفهان هم با فرآوری پودر خون آن را تبدیل به یک خوراک مغذی برای جیره دام و طیور می کنند.

پودر خون از بهترین نهاده های پروتئینی می باشد که سطح پروتئین آن به 70% می رسد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *