شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 9:17 بعد از ظهر

تولید پودر خون

تولید پودر خون

تولید پودر خون یکی از فرآورده های سودآور برای کشتارگاهها می باشد که از جمع آوری و خشک کردن خون دام و طیور ذبح شده در کشتارگاه بدست می آید.

همانطور که می دانید در کشتارگاهها علاوه بر عمل آوری گوشت دام و طیور, فرآورده های جانبی مفید دیگری از جمله پودر خون وجود دارد که با بهره برداری درست از آن می توان در جهت فروش پودر خون به عنوان خوراک دام و طیور, هزینه عمل آوری گوشت دام و طیور را بسیار کاهش داد.

تولید پودر خون

خرید و فروش آرد خون خالص

از آنجایی که دام و طیور برای بقا زندگی و تغذیه خود به پروتئین نیاز دارند, پودر خون از میان فرآورده های فرعی که از کشتارگاه بدست می آید دارای منبع پروتئین بسیار بالایی می باشد که می تواند این مقدار از پروتئین را تامین کند.

به دلیل پروتئین بالا می باشد که خرید و فروش پودر خون در کشتارگاهها بسیار پر رونق می باشد, در نتیجه برای خرید این محصول می توانید با ما تماس بگیرید و خرید خود را به قیمت کشتارگاه انجام دهید.

 

کارخانه تولید پودر خون

کارخانه فرآوری پودر خون در سراسر کشور با تجهیزات کامل و استاندار, بهترین نوع از پودر خون را فرآوری می کنند و آن را در بازار عرضه می کنند تا در صنعت دامپروری و طیور مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین برای خرید پودر خون توسط کشتارگاهها اقدام کنید تا خرید ارزان و باکیفیت را داشته باشید.

در کارخانه های فرآوری پودر خون ابتدا خون جمع آوری شده حرارت داده می شود تا باکتری های موجود در آن از بین برود  و بعد مورد استفاده خوراک حیوان قرار می دهند.

 

تولید کننده پودر خون

پودر خون را بیشتر به دلیل پروتئین بالا آن خریداری می کنند و این پروتئین بالا آن باعث شده که در صنعت دام, طیور و آبزیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا با استفاده اندک از آن در جیره غذایی می توان از مواد مغذی موثر آن بهره مند شد.

در ایران تولید پودر خون بیشتر توسط کشتارگاهها تولید می شود بنابراین تولیدکننده های اصلی پودر گوشت کشتارگاهها می باشند که می توان قیمت مناسب و کیفیت بالا از این منابع انتظار داشت.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *