چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 4:29 بعد از ظهر

خرید و فروش کنجاله زیتون اعلا به عنوان خوراک دام و طیور

خرید و فروش کنجاله زیتون برای دامداری مناسب خوراک دام

خرید و فروش کنجاله زیتون به عنوان یک افزودنی خوش طعم همراه با نهاده های دیگر برای خوراک دام و طیور استفاده می شود.دلیل این استفاده زیاد از کنجاله زیتون طعم خوب آن برای جیره می باشد و دلیل دیگر ارزش غذایی بالا آن و خواص درمانی که دارد می باشد.

از خواص های کنجاله زیتون می توان به تقویت استخوان ها اشاره کرد, مصرف به اندازه این ماده مقوی می تواند سبب بهبود تقویت استخوان های دام شود.

فیبر یک ماده باارزش در بهتر کار کردن روده می باشد.چربی که کنجاله زیتون دارد باعث نرم شدن روده شده و از خشکی آن جلوگیری می کند و همین امر باعث بر بهتر کار کردن روده می شود.

خرید و فروش کنجاله زیتون

خرید و فروش کنجاله زیتون به عنوان تقویت کننده قوای جنسی دام

با خرید کنجاله زیتون می توانید قوای جنسی دام های خود را تقویت کنید.چربی که در کنجاله زیتون موجود می باشد باعث گردش خون بهتر در بدن دام و عملکرد خوب عروق خونی می شود.

همین مقدار چربی موجود در کنجاله زیتون مقدار تستوسترون را در بدن حیوان بالا می برد, که باعث کم شدن خطر اختلال نعوظ می شود.

 

کنجاله زیتون و مصرف آن برای خوراک طیور

مصرف کنجاله زیتون برای جوجه های در حال رشد, جهت رشد خوب و استحکام و تقویت استخوان های آنها بسیار مناسب می باشد و دلیل این خواص بی نظیر وجود منبع ویتامین E, مس, کلسیم و آهن در کنجاله زیتون می باشد.

 

خرید کنجاله زیتون از مجموعه تنکا دشت به چه صورت می باشد

برای خرید کنجاله زیتون از مجموعه تنکا دشت فقط از طریق تماس تلفنی میسر می باشد. شما می توانید مقدار مصرفی کنجاله زیتون مورد نیاز برای خوراک دام و طیور خود از طریق سفارش توسط کارشناسان ما, ظرف 3 روز کاری تحویل بگیرید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *