جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 3:22 بعد از ظهر

خرید فوری پودر گوشت

خرید فوری پودر گوشت خوراک دام

خرید فوری پودر گوشت برای خوراک دام و طیور با قیمت و آنالیز مناسب و همچنین مزایای عالی برای جیره شروع شد.

از دلایل استفاده این محصول در جیره تامین پروتئین و انرژی مورد نیاز آنها می باشد که با استفاده مقداری از آن در خوراک کمبود پروتئین و انرژی آنها تامین می شود. این مقدار بالا پروتئین و انرژی در پودر گوشت باعث شده تا آن را جایگزین نهاده هایی از جمله سویا و ذرت که انرژی و پروتئین بالایی دارن بکنیم.

از دلایل این جایگزینی می توان به قیمت پودر گوشت توجه کرد که دارای قیمت مناسبتری از سویا و ذرت می باشد و از لحاظ مواد معدنی و مغذی نیز از این نهاده ها بالاتر می باشد.

خرید فوری پودر گوشت

خرید فوری پودر گوشت خوراک طیور

از مزایای خرید  پودر گوشت می توان به پروتئین بالا, میزان انرژی و لیزین بالا و منبع عمده ویتامین گروه B اشاره کرد.

برای خرید حتما توجه داشته باشید که نباید در پودر گوشت از شاخ, سم, مو, پشم, استخوان و… استفاده شود. زیرا استفاده از این موارد از کیفیت پودر گوشت کم می کند و میزان مواد مغذی و معدنی آن را پایین می آورد.

آنالیز پودر گوشت به عواملی مثل انرژی, ویتامین, اسد های آمینه و مواد مغذی بستگی دارد که در صورت ترکیب عوامل ذکر شده در بالا از میزان آن کاسته می شود.

 

فروش فوری پودر گوشت

مجموعه تنکا دشت در راستای خرید و فروش پودر گوشت دامی و طیوری با بالاترین سطح کیفیت فعالیت می کند و محصول پودر گوشت خود را با آنالیز روز به فروش می رساند. سطح بالا کیفیت و اعتبار مجموعه ما در بازار سبب آن شده است که رضایت خریداران پودر گوشت در سراسر ایران را به دنبال داشته باشد.

برای خرید فوری پودر گوشت می توانید با ما در تماس باشید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *