جمعه , 31 فروردین 1403 - 6:23 قبل از ظهر

خرید انواع سبوس برنج گیلان و مازندران

خرید و فروش سبوس برنج گیلان

خرید سبوس برنج به عنوان یک نهاده پرمصرف ارزان قیمت در تمام جیره های غذایی دام و طیور می باشد که بهترین نوع آن برای جیره سبوس آردک می باشد.

سبوس برنج نیز دارای انواع مختلفی می باشد که نمونه خوب آن آردک برنج بوده و بعد از آن می توان به سبوس برنج نرمه اشاره کرد که به دو صورت سنتی و مدرن می باشد.

استان گیلان عمده فروش و مرکز سبوس برنج و نرمه می باشد. فروش سبوس برنج گیلان به صورت تناژ های بالا در کارخانه های برنج کوبی صورت می گیرد.

خرید سبوس برنج

خرید سبوس برنج مازندران خوراک دام و طیور

مازندران با داشتن آب و هوای و خاک حاصل خیز دارای سطح وسیع از مزارع برای کشت برنج می باشد. بنابراین در فصل برداشت برنج روزانه مقدار زیادی سبوس برنج مازندران جهت خوراک دام و طیور تولید می شود, سبوس برنج دامی و طیوری از انواع سبوس برنج و در نوع خود از بهترینها می باشند.

 

خریداری سبوس برنج

با خریداری اینترنتی سبوس برنج می توانید در هزینه و وقت شما بسیار صرفه جویی شود. مهم است توجه داشته باشید که بهترین نوع سبوس, سبوسی می باشد که ناخالصی نداشته باشد و دانه های ریز برنج در آن مشاهده شود.

 

خرید بهترین نوع سبوس برنج برای خوراک دام

تنوع در خریداری سبوس برنج بسیار بالا می باشد. بر این اساس سبوس برنج ها طبق کیفیت قیمت گذاری می شوند. بهترین نوع سبوس برنج را می توانید از شهرهای شمالی کشور و همچنین استان خوزستان و فارس خریداری کنید. خرید سبوس برنج برای دام در این شهرها به دلیل گستردگی کشت برنج بسیار زیاد می باشد.

 

خرید سبوس برنج برای خوراک طیور

قیمت ارزان و کیفیت عالی سبوس برنج باعث شده که برخی از مرغداریها سبوس را برای خوراک طیور انتخاب کنند. قیمت سبوس برنج خوراک طیور به فاکتورهایی از جمله نوع و کیفیت آن بستگی دارد. بهترین راه برای خریداری سبوس برنج با قیمت مناسب این می باشد که شما از طریق آنلاین قیمت سبوس برنج های مختلف را بررسی کنید و بعد خریداری کنید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *