شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 4:18 قبل از ظهر

فروش سبوس برنج دامی در استان گیلان

فروش عمده سبوس برنج درجه یک در استان گیلان

وفور و نرخ پایین سبوس برنج در استان گیلان باعث گردیده که خرید و فروش این محصول به صورت عمده جهت مصارف خوراک دام, طیور و آبزیان بسیار صورت گیرد.

از خواص سبوس برنج گیلان می توان به خوش خوراکی و وجود مواد مغذی فراوان در آن اشاره کرد که می توان جایگزین نیمی از سبوس گندم در جیره غذایی حیوان شود تا هزینه ها را بسیار کاهش دهد.

فروش سبوس برنج گیلان

قیمت سبوس برنج دامی و طریقه خرید و فروش آن در منطقه گیلان

سبوس برنج به دلیل تنوعی که دارد دارای قیمتهای متفاوتی می باشد. قیمت سبوس برنج برای دام با توجه به نوع سبوس قیمت گذاری می شود. یعنی سبوس های درجه یک و خالص دارای  نیم دانه های ریز برنجی می باشد قیمت بالاتری به نسبت سبوس های مخلوط شده با پوسته برنج (شلتوک) دارد.

در استان گیلان هم خرید و فروش سبوس برنج با توجه به نوع سبوس برنج معامله می شود.

 

نحوه خرید سبوس برنج در استان گیلان

طریقه خرید نوع خوب از سبوس برنج گیلان به 2 صورت خرید مستقیم و همچنین غیر مستقیم می باشد.

شما می توانید در فصل خرید به صورت حضوری و مراجعه به کارخانه های تولیدی و مشاهده نوع سبوس برنج خرید خود را بدون واسطه و مستقیم انجام دهید و همچنین به صورت غیر حضوری با تماس با مجموعه ما با توضیح نسبت به نوع درخواستی, سبوس خود را ظرف 2 روز کاری درب مرغداری یا دامداری تحویل بگیرید.

 

شمال ایران قطب تولید سبوس برنج دامی

استان گیلان قطب تولید و عرضه سبوس برنج دامی در کشور می باشد. این استان حدود تولید مقدار زیادی از سبوس برنج را سالانه به خود اختصاص داده و جهت مصارف دامی به سراسر کشور عرضه می دارد.

از این رو فروش سبوس برنج شمال به خصوص سبوس برنج تولیدی استان گیلان جهت مصارف دامی بسیار رونق پیدا کرده است.

سبوس تولیدی در اکثر کارخانه های گیلان به صورت درجه یک و همراه با نیم دانه های ریز برنج به صورت آسیابی و همچنین درشت روانه بازار می شود.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *