جمعه , 31 فروردین 1403 - 5:31 بعد از ظهر

چه نوعی از سبوس برنج را برای خوراک دام و طیور خود خریداری کنیم

بهترین نوع سبوس برنج خریداری شده چه نوع سبوس برنجی می باشد؟

برای خرید سبوس برنج همیشه این استرس را داریم که سبوس برنج خالص, درجه یک و بدون واسطه را خریداری کنیم, زیرا با وجود دلالان بسیار در بازار در جهت کسب سود بیشتر تقلب در این کار بسیار زیاد می باشد.

سبوس برنج دارای انواع مختلفی می باشد:

1-پوسته یا شلتوک برنج: لایه اول و محافظ برنج می باشد که کمی زبر بوده . بیشتر مصارف آن برای ریخته گری, کارخانه ذوب, گلخانه, بستر دام و طیور و… می باشد.

2-سبوس برنج: سبوس برنج هم به لایه دوم گفته می شود. این لایه مابین پوسته برنج و دانه برنج می باشد که در کارخانه شالیکوبی پس از صیقل دادن از دانه برنج جدا می شود و بسیار نرم و دارای چربی و پروتئین می باشد و درصد کمی از آسیاب پوسته برنج هم در آن می باشد که به این نوع سبوس, سبوس یک و دو هم نیز گفته می شود.

3-سبوس برنج آردک: این نوع سبوس به صورت خالص بوده و دارای ارزش غذایی بالاتری به نسبت سایر سبوسها می باشد. درصد پروتئین این سبوس بین 13 الی 15 درصدی می باشد و یک غذای کامل برای دام و طیور بوده.

خریداری سبوس برنج

خریداری سبوس برنج از مجموعه تنکا دشت به چه صورت می باشد

برای خرید سبوس برنج برای دام از مجموعه تنکا دشت ابتدا کافی است تصمیم به خرید بگیرید و سپس با تماس با مجموعه ما و از طریق ارتباط با کارشناس فروش ما اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس خرید مطمئن و با کیفیت را داشته باشید.

توجه داشته که فروش سبوس برنج دامی مجموعه ما از تناژ 4000 کیلو گرم شروع شده و برای شما به هر نقطه کشور در کمترین زمان ارسال می شود.

 

قیمت خرید سبوس برنج به چه صورت می باشد

همانطوری که در توضیحات اشاره کردیم سبوس برنج دارای انواع مختلفی می باشد:

نوع اول که پوسته برنج می باشد دارای قیمت پایینتری به نسبت سبوس برنج و سبوس آردک برنج دارد و عمده استفاده آن برای تولید خوراک دام جهت حجیم کردن حجم خوراک می باشد.

سبوس برنج دارای ارزش غذایی بالاتری به نسبت پوسته برنج دارد و قطعا قیمت آن از پوسته برنج بالاتر بوده و با توجه به فصل تولید آن دارای قیمت متفاوتی می باشد.

سبوسی که از همه انواع سبوس دارای قیمت و ارزش غذایی بالاتر می باشد, سبوس برنج آردک می باشد. سبوس آردک بسیار پرچرب و دارای پروتئین بالایی بوده و می تواند جایگزین کامل سبوس گندم در جیره شود.

بنابراین برای خریداری سبوس برنج برای خوراک دام سعی کنید سبوس برنج آردک را خریداری کنید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *