شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 11:16 قبل از ظهر

فروش و قیمت کنجاله سویا

مرکز فروش کنجاله سویا دامی

فروش کنجاله سویا دامی درجه یک به عنوان تامین کننده ویتامین, فیبر, پروتئین و… مورد نیاز جیره غذایی دام, طیور و آبزیان می باشد.

توجه کنید که امگا 3 موجود در کنجاله سویا بسیار زیاد می باشد و همین امر باعث استفاده زیاد این محصول در صنعت غذایی دام, طیور و آبزیان شده است.

قیمت این محصول به نسبت مواد مغذی که دارد بسیار مناسب می باشد و می توانید این محصول را از مراکز توزیع کنجاله سویا در بازار نهاده های دامی تهیه کنید.

فروش کنجاله سویا

قیمت خرید کنجاله سویا دامی

قیمت کنجاله سویا تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. نمونه ای از مواردی که در قیمت گذاری تاثیر گذار بوده نوع بسته بندی می باشد. بسته بندی بهداشتی و مناسب می تواند میزان فروش کنجاله سویا را بسیار بالا ببرد.

با خرید کنجاله سویا می توانید کیفیت سطح شیر و گوشت دام را بسیار بالا ببرید. همانطور که می دانید کنجاله سویا تامین کننده ویتامین E و ویتامین های مورد نیاز بدن حیوان می باشد.

 

فروش کنجاله سویا در اصفهان

سالانه حجم زیادی از کنجاله سویا توسط کارخانه های فرآوری سویا در اصفهان جهت مصارف خوراک حیوان در بازار عرضه می شود.

همانطور که اطلاع دارید کنجاله سویا فرآوری شده از دانه سویا می باشد که نقش تاثیر گذاری در تامین ویتامینهای مورد نیاز بدن دام, طیور و آبزیان دارد.

ایران از جمله کشورهای صادر کننده سویا به کشورهای همسایه خود می باشد. از جمله شهرهای ایران که در زمینه صادرات و تولید سویا و کنجاله آن نقش تاثیر گذار دارند می توان به تبریز و اصفهان اشاره کرد.

کنجاله سویا از منابع تامین پروتئین خوراک دام, طیور و آبزیان می باشد. این محصول پر از انواع اسید های آمینه و پروتئین برای خوراک دام و طیور می باشد.

کنجاله سویا به دلیل خوش خوراکی و به دلیل قابلیت هضم بالایی که برای خوراک حیوان دارد بسیار مناسب برای سیستم گوارش دام, طیور و آبزیان می باشد.

 

فروش کنجاله سویا قم

فروش کنجاله سویا قم توسط مجموعه ما و ارسال آن به سراسر کشور با قیمت مناسب قابل انجام می باشد.

مجموعه ما به عنوان مرکز پخش کنجاله سویا تلاش می کند تا بهترین کنجاله سویا را برای خوراک حیوان با بالاترین کیفیت عرضه کند.

توجه کنید که به تفاله روغن کشی شده سویا که تحت فرآوری قرار می گیرد و خشک می شود کنجاله سویا می گویند که دارای مقادیر بسیار بالایی از پروتئین و روغن و اسید آمینه می باشد و تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز جیره می باشد.

 

فروش کنجاله سویا قم

فروش کنجاله سویا قم به عنوان تامین کننده نیازهای غذای جیره دام, طیور و آبزیان.

کنجاله سویا و انواع مختلفی که دارد در بازار نهاده های دام, طیور و آبزیان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. دلیل این جایگاه ویژه وجود مواد مغذی بالا و قیمت بسیار پایینی که دارد می باشد که باعث شده از بخش زیادی از آن در جیره حیوان استفاده شود.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *