جمعه , 31 فروردین 1403 - 6:22 قبل از ظهر

ارزش غذایی تفاله گوجه فرنگی برای خوراک دام

ارزش غذایی تفاله گوجه برای دام

از ارزش غذایی تفاله گوجه فرنگی برای خوراک دام می توان به منبع عظیم مواد مغذی آن اشاه کرد که مصرف آن برای دام می توان بسیاری از نیازهای بدنی آنها را رفع کند.

از ارزش غذایی بالا تفاله گوجه برای خوراک دام می توان به:

منبع عظیم پروتئین

منبع بالا لیزین

و منبع خوب از ویتامینهای گروه A و B اشاره کرد.

از این محصول می توان به دو صورت تر و خشک برای خوراک دام البته به همراه نهاده های دیگر استفاده کرد.

ارزش غذایی تفاله گوجه

قیمت و خواص غذایی تفاله گوجه خشک

تفاله گوجه شامل پوست و مقداری از گوشته گوجه فرنگی می باشد که به دو صورت تر و خشک برای مصارف حیوانات مورد مصرف قرار می گیرد.

این تفاله ها در ابتدا به صورت خمیری و دارای فیبر بسیار بالا می باشند و برای خشک کردن آن به دو صورت سنتی (زیر نور آفتاب) و همچنین با دستگاه حرارت می دهند تا کاملا خشک شوند.

قیمت تفاله گوجه خشک بسیار بالاتر به نسبت تفاله گوجه تر می باشد و همچنین ماندگاری بالاتری نیز دارد و تا یکسال می توان در انبار روی پالت نگهداری شود.

 

خرید و ارزش غذایی تفاله گوجه دامی

خرید تفاله گوجه فرنگی برای مصارف خوراک دام به دلیل وجود پروتئین بالا می باشد. از این محصول می توان جایگزینی برای یونجه در خوراک دام استفاده کرد.

استفاده از این محصول تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده خوراک دام دارد و به کم کردن قیمت محصولات لبنی و گوشتی بسیار کمک خواهد کرد.

تفاله گوجه به دلیل محتوای بالا لیکوپن و کاروتنی که دارد در بهبود عملکرد سیستم بدنی حیوان بسیار متاثر می باشد و سیستم ایمنی بدن دام را بسیار قوی در برابر بیماری ها می کند.

 

فروش و ارزش غذایی تفاله گوجه دامی

تفاله گوجه فرنگی از آنجایی که برای مصارف انسانی قابل مصرف نیست برای خوراک و جیره غذایی دام, طیور و آبزیان مورد مصرف قرار می گیرد.

فروش و استفاده این محصول برای جیره دام سبب ماندگاری گوشت پس از کشتار و جلوگیری از فساد ناشی از چربی در گوشت می شود.

همچنین طبق تحقیقات بدست آمده استفاده از تفاله گوجه به میزان 15 درصد در جیره گاوهای شیری سبب افزایش شیر آنها می شود.

فروش این محصول از مجموعه ما از تناژ 5 تن به بالا می باشد و برای خرید آن می توان از بخش تماس با ما با هماکاران ما در بخش فروش ارتباط بگیرید تا اطلاعات کافی در مورد این محصول مغذی را دریافت کنید و بعد خرید خود را انجام دهید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *