جمعه , 10 فروردین 1403 - 5:31 بعد از ظهر

پودر گوشت گرگان

فروش پودر گوشت در گرگان

پودر گوشت گرگان منبع مناسب از ویتامین های B, D, K, A و منبع خوبی از مواد مغذی مثل کروم, اسید فولیک, مس, منیزیم, آهن, پتاسیم, روی و سلنیوم می باشد.

پودر گوشت بعد از پودر ماهی از منبع پروتئین بسیار بالایی برخوردار می باشد.همانطور که می دانید پروتئین باعث رشد ماهیچه حیوان می شود.اگر این پروتئین به جیره حیوان نرسد ماهیچه های حیوان شروع به لاغر شدن می کنندو

ویتامین B موجود در پودر گوشت نقش مهمی در سلامت بدن حیوان دارد.وجود این ویتامین ها در جیره می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

پودر گوشت گرگان

خرید پودر گوشت گرگان مناسب برای گوساله

وجود پودر گوشت روزانه در جیره گوساله های جوان ضروری می باشد.زیرا درمان کم خونی و کمبود آهن پودر گوشت بهترید انتخاب می باشد.

گوساله های جوان برای رشد روزانه خود نیاز به ریز مغذی هایی مثل ویتامین B12 و روی و نیاز به پروتئین و آهن دارند که پودر گوشت تمامی این موارد را در خود دارد.

اگر می خواهید خرید پودر گوشت مناسب داشته باشید باید پودر گوشت را از کشتارگاه ها خریداری کنید و همچنین به کیفیت, رنگ, بو, تاریخ تولید و بسته بندی آن توجه کنید.

 

مواد مغذی پودر گوشت برای خوراک دام, طیور و آبزیان

شامل انرژی

پروتئین

چربی

ویتامین D

ویتامین گروه B

اسید چرب امگا 3

آهن

سلنیوم

روی

 

پودر گوشت گرگان مناسب برای باروری دام

پودر گوشت گرگان برای باروری دام بسیار مناسب بوده زیرا باعث رشد ماهیچه, مغز و استخوان می شود و پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز در دوران باروری را به حیوان می رساند تا گوساله ای سالم را زایمان کند که کمبودی از مواد مغذی نداشته باشد.

سلنیوم موجود در پودر گوشت در کنار ویتامین B6 یک تغذیه متعادل را ایجاد می کند که برای باروری و حفظ بارداری در حیوان ضروری می باشد زیرا از سقط جنین و زایمان زودرس جلوگیری می کند.

 

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *