جمعه , 31 فروردین 1403 - 9:05 بعد از ظهر

پودر گوشت مغذی

پودر گوشت خوراک مغذی برای جیره دام و طیور

پودر گوشت به عنوان یک خوراک مغذی از پس مانده های کشتارگاه بدست می آید که در سراسر جهان جهت تغذیه دام و طیور مورد مصرف قرار می گیرد.

خواص بالا پودر گوشت سبب شده که یکی از گزینه های مناسب برای جایگزین کردن نهاده و خوراک های گران قیمت در جیره غذایی دام, طیور و آبزیان شود تا بتواند ویتامین و پروتئین مورد نیاز جیره را فراهم کند.

پودر گوشت مغذی

پودر گوشت خوراک مغذی برای دام

پودر گوشت به دلیل داشتن مواد غذایی بالا بسیار موثر و محرک برای خوراک دام می باشد.زیرا از آنجایی که خوراک مفیدی می باشد استفاده از آن در جیره دام بسیاری از نیاز ها را رفع می کند و بدن دام را در برابر بیماری قوی می کند.

 

پودر گوشت درجه یک و ارزان قیمت

با گسترش بیماری کرونا در ایران فروش حضوری پودر گوشت تا حدودی کم شده و در نتیجه فروش پودر گوشت با قیمت ارزان توسط بسیاری از تامین کننده ها و فروشنده های عمده اینترنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

صنعت دام و طیور برای پایین آوردن هزینه های تولید خود تا حدودی وابسته به نهاده های سالم و ارزان قیمت می باشند تا بتوانند به تولیدی پر سود برسند.پودر گوشت نمونه ای از نهاده ارزان قیمت از لحاظ تامین روتئین می باشد که می تواند جایگزین مناسب برای نهاده های پروتئینی گران قیمت باشد و هزینه های خوراک را بسیار پایین بیاورد.

 

پودر گوشت مغذی برای خوراک طیور

پودر گوشت از پر مصرف ترین و مغذی ترین خوراک در صنعت طیور می باشد که از پسمانده های کشتارگاهی دام و طیور بدست می آید که مورد حرارت قرار می گیرد و در آخر خشک و آسیاب شده تا مورد مصرف قرار بگیرد.

همه این عملیات ها در کارخانه تولید پودر گوشت صورت می گیرد که مواد اولیه آن شامل قلب, کبد, ریه, دست, پا, معده, روده و … می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *