پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 3:16 بعد از ظهر

پودر ماهی جنوب

پودر ماهی خالص جنوب

پودر ماهی جنوب ترکیبی از ضایعات انواع ماهی کارخانه های کنسرو سازی جنوب کشور می باشد که منبع خوراکی تامین پروتئین و اسید های آمینه بدن دام, طیور و آبزیان می باشد.

این ماهی ها از دریای عمان و خلیج فارس صید شده و بعد از انتقال به کارخانه تن ماهی, ضایعات حاصل از آن را ابتدا آب گیری و سپس آن را می پزند و بعد از آب پز شدن خشک و آسیاب شده و مورد مصرف برای خوراک دام,طیور و آبزیان قرار می گیرد.

پودر ماهی جنوب

فروش پودر ماهی جنوب

فروش پودر ماهی به عنوان مواد اولیه در تولید خوراک دام, طیور و آبزیان بسیار زیاد می باشد.ضایعات و استخوان های ماهی تامین کننده درشت مغذی و ریز مغذی مورد نیاز بدن حیوان می باشد.

این ماده غذایی به نسبت سایر نهاده های حیوانی و گیاهی دارای سطح پروتئین و اسید های آمینه بالاتری می باشند  و از نظر ویتامین نیز بسیار غنی و اکثر ویتامین ها را در خو دارد.

مصرف پودر ماهی برای تغذیه گاو به دلیل چربی و روغن امگا-3 که دارد باعث افزایش شیر تولیدی می شود.

 

خرید پودر ماهی

امروزه برای تامین پروتئین جیره دام, طیور و آبزیان نهاده های حیوانی و گیاهی زیادی می باشند که بهترین آنها پودر ماهی بوده که از پروتئین حدود 65 درصدی برخوردار می باشد.

با خرید پودر ماهی می توانید ویتامین های گروه B و مواد معدنی نظیر فسفر, کلسیم, V,Dو مس و اسید های چرب امگا-3 جیره خود را تامین کنید که همه این مواد مغذی در رشد بدن نقش مهمی دارند.

 

قیمت پودر ماهی جنوب

یکی از عواملی که بر قیمت پودر ماهی تاثیر می گذارد فصل صید ماهی می باشد.فصل زمستان بهترین فصل برای صید ماهی بوده چون در این فصل صید زیاد و در نتیجه مقدار ضایعات ماهی های کارخانه های تن ماهی هم که از مواد اولیه در تشکیل پودر ماهی می باشد زیاد بوده.مواد اولیه که زیاد باشد قیمت نیز ارزانتر بوده.

 

شرکت تولیدی پودر ماهی جنوب

شرکت تولیدی تنکا دشت تولید کننده و تامین کننده پودر ماهی با پروتئین 65 درصد, چربی 10 درصد و TVN 100 با بهترین و بالاترین کیفیت.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

 

آنالیز پودر ماهی جنوب
پروتئین 60 الی 65 درصد
چربی 15درصد
TVN 120
خاکستر 18 درصد
رطوبت زیر 10 درصد

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *