پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 12:18 بعد از ظهر

پودر ضایعات مرغ

پودر ضایعات مرغ چیست و چه کاربردی دارد

پودر ضایعات مرغ را از پا, سر, روده, شش, پوست و … مرغ ها در کشتارگاه های طیور بدست می آید که پس از ذبح طیور این ضایعات کنار کشیده شده و سپس بخارپز و خشک شده و در آخر پودر و تبدیل به پودر گوشت برای خوراک دام, طیور و آبزیان به بازار عرضه می گردد.

پودر ضایعات مرغی دارای سطح پروتئین و اسید های آمینه بالایی می باشد و مناسب برای خوراک حیوان بوده و می تواند مواد مغذی بدن حیوان را تامین کند.

پودر گوشت دارای قابلیت جذب بالا از لحاظ مواد معدنی برای خوراک دام و طیور می باشد.

پودر ضایعات مرغ

فروش پودر ضایعات مرغ

پودر ضایعات مرغی (پودر گوشت) یک محصول تجاری می باشد که برای تغذیه حیوانات مزارع, طیور و پرورش آبزیان استفاده می شود و فروش پودر گوشت در مجموعه ما به صورت تناژ از مقدار 5 تن به بالا می باشد.

پودر گوشت با کیفیت مناسب دارای 55 درصد پروتئین بوده که برای خوراک دام, طیور و آبزیان مغذی بوده و پروتئین جیره را تامین می کند.

پودر گوشت به اندازه حرارت دیده دارای قابلیت هضم بالایی می باشد که جهت پرواربندی حیوان به کار گرفته می شود.

پودر گوشت با دارا بودن مواد معدنی و پروتئین برای جیره غذایی دام, طیور و آبزیان توصیه می شود.

 

پودر گوشت جایگزین اصلی پودر ماهی در جیره

با توجه به قیمت باور نکردنی پودر ماهی در بازار, پودر گوشت با توجه به آنالیز و ارزش تغذیه ای که دارد می تواند به عنوان جایگزین مناسب پودر ماهی در جیره دام, طیور و آبزیان استفاده شود.

 

قیمت پودر ضایعات مرغ

از آنجایی که پودر ضایعات مرغی سرشار از ویتامین و پروتئین می باشد و می تواند جایگزین خوبی از لحاظ تغذیه ای و قیمتی به جای پودر ماهی در نظر گرفته شود از این رو مقدار تقاضا این محصول زیاد می شود و قیمت پودر گوشت هم افزایش می یابد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *