جمعه , 10 فروردین 1403 - 12:16 بعد از ظهر

نرخ خرید سبوس برنج دامی

نرخ روز سبوس برنج دامی

لازم به ذکر است که نرخ سبوس برنج از جمله سبوس خالص و ناخالص که در استان گیلان و مازندران تولید می شود و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تولید آن در کارخانه های مدرن صورت می گیرد می توان از عوامل مهم در تعیین نرخ سبوس باشد.

سبوس برنج تولیدی در شمال کشور به دو دسته پردانه و کم دانه تقسیم می شوند که سبوس برنج پردانه دارای کیفیت بالاتری بوده و قیمت خرید سبوس برنج دامی تولیدی حاصل از آن دارای قیمت بالاتری می باشد. ولی سبوس کم دانه از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد و در بین دامداریها از استقبال زیادی برخوردار است.

نرخ سبوس برنج

نرخ بازار فروش سبوس برنج دامی

در ایران انواع مختلفی از سبوس تولید می شود که از بین انواع مختلف آن تنها سبوس برنج دامی است که به صورت گسترده در استانهای گیلان و مازندران تولید می شود و به عنوان محصول باکیفیت در بین دامداریها عرضه می شود.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت سبوس برنج نیز در بازارهای همین استانها مشخص می شود. بازار سبوس برنج دارای تنوع گسترده ای می باشد که متاسفانه این روزها هر کدام از انواع سبوس را با نام های دیگر می فروشند و بازار سبوس برنج وضعیت خوبی ندارد.

 

قیمت اینترنتی سبوس برنج خوراک دام

نرخ سبوس برنج در شمال به نسبت سایر شهرستانها متفاوت می باشد. دامدارها می توانند در شمال سبوس برنج دامی را با قیمت مناسبتری تهیه کنند. اما اگر رفتن به شمال و خرید برای شما دشوار است با انتخاب یک نمایندگی و فروشگاه  معتبر می توانید به آسانی سبوس برنج درجه یک شمال را تهیه کنید.

 

نرخ جدید خرید و فروش سبوس برنج دامی

نرخ خرید و فروش سبوس برنج دامی با توجه به کیفیت مشخص می شود و تمام اختلاف قیمت سبوس برنج در بازار به خاطر درجه بندی آن می باشد.

جهت خرید سبوس برنج دامی در کیسه های 50 کیلویی یا خرید آنلاین انواع سبوس می توانید این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید و از قیمت روز سبوس برنج آگاه شوید.

برای خرید و اطلاع از قیمت کافی است با ما در تماس باشید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *