جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:19 بعد از ظهر

قیمت خرید عمده پنبه دانه دامی

قیمت خرید پنبه دانه دامی

قیمت خرید پنبه دانه دامی که به حالت فروش عمده از طریق مجموعه ما صورت می گیرد بسیار مطلوب می باشد و برای خوراک دام صرفه اقتصادی دارد. این خوراک از این جهت صرفه اقتصادی دارد که به صورت کنجاله پنبه دانه, پنبه دانه کامل و آرد پنبه دانه مورد مصرف خوراک دام قرار می گیرد و بخش زیادی از نیازهای غذایی دام را تامین می کند.

میزان چربی و روغنی که در تخم پنبه دانه موجود می باشد مقدار انرژی مورد نیاز دام را در طول روز فراهم می کند و همچنین این محصول دارای منبع غنی از پروتئین می باشد.

قیمت پنبه دانه دامی

قیمت فروش پنبه دانه دامی

قیمت فروش پنبه دانه به عوامل موثری همچون کیفیت استوار می باشد, کیفیت در قیمت گذاری پنبه دانه حرف اول را می زند. نمونه خوب پنبه دانه باید به صورت خالص بوده و هیچگونه ناخالصی در آن به کار نرفته باشد.

 

قیمت هر کیلو پنبه دانه برای خوراک دام

برای اینکه قیمت هر کیلو پنبه دانه برای خوراک دام برای خریداران مناسب باشد باید خرید خود را به صورت عمده از مراکز فروش عمده پنبه دانه انجام دهند.

بیشترین میزان فروش پنبه دانه در ایران به صورت دامی جهت مصارف خوراک دام می باشد. زیرا تخم پنبه دانه به دلیل میزان چربی, پروتئین و فیبر بالا یک تغذیه کامل و حجیم برای دام به حساب می آید.

به عنوان مثال میزان چربی موجود در تخم پنبه سبب افزایش شیر در دام های شیری می شود.

 

قیمت روز پنبه دانه دامی

قیمت تخم پنبه دانه به صورت روزانه همانند سایر نهاده ها تغییر می کند. از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنبه دانه می توان به نرخ ارز, نوسانات بازار و تغییر قیمت نهاده های مشابه اشاره کرد.

بدین ترتیب نمی توان قیمت قطعی و ثابتی برای این نهاده مشخص کرد. از این رو می توان برای اطلاع از آخرین قیمت به دفتر فروش یا با تماس با مجموعه از قیمت روز این محصول باخبر شوید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *