جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 3:16 بعد از ظهر

قیمت و خرید بهترین سبوس برنج باکیفیت و مرغوب

قیمت و خرید انواع سبوس برنج

یکی از مهمترین و پرمصرفترین فرآورده های ضایعات کشاورزی که در سطح جهان مورد مصرف خوراک دام قرار می گیرد سبوس برنج می باشد زیرا این محصول دارای قیمت و خرید مناسب می باشد.

از طرفی این محصول جزء غذای اصلی اکثر دامها در دامداریها می باشد. و از نوع ایرانی سبوس برنج به عنوان یکی از بهترین سبوس برنجها استفاده می شود.

بیشترین سبوس برنج پرمصرف در کشور سبوس برنج تولید در شمال کشور می باشد. سبوس برنج تولیدی شمال خود انواع مختلفی دارد که دانه دار, بدون دانه, سنتی و کامپیوتری از انواع مختلف آن می باشد.

قیمت و خرید سبوس برنج

قیمت و خرید سبوس برنج دامی

خاستگاه انواع سبوس برنج شهرهایی می باشد که به کشت برنج می پردازند مانند استان گلستان, گیلان و مازندران. این شهرها از خاستگاه های اصلی تولید سبوس برنج می باشند که سبوس برنج دامی به صورت بسیار زیاد در کارخانه های برنج کوبی این شهرها تولید شده و قیمت آن در بازارهای فروش سبوس برنج دامی مشخص می شود.

البته شهرهای دیگری هم به عنوان خاستگاه سبوس برنج وجود دارند که بعد از استانهای شمالی کشور قرار دارند مانند استان فارس و خوزستان.

 

نرخ روز سبوس برنج در بازار

نرخ سبوس برنج با توجه به کیفیت و تولید توسط دستگاه های مدرن قیمت گذاری می شود. همچنین انواع مختلفی از سبوس وجود دارد که هر کدام بنا به کیفیت و تقاضایی که دارند دارای قیمت مختص به خود می باشند.

 

قیمت و خرید اینترنتی بهترین سبوس برنج ایرانی

بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور برای خرید سبوس برنج برای خوراک دام و طیور توانایی تشخیص انواع نوع سبوس برنج و انتخاب نوع خوب و مرغوب آن را ندارند. بدین ترتیب خرید سبوس برنج مستقیم از کارخانه هزینه و وقت زیادی از شما می گیرد. نمایندگیها و مراکز معتبر در زمینه فروش انواع سبوس برنج وجود دارند که باعث هزینه کمتر برای شما می شود. همچنین شما می توانید انواع سبوس را با کیفیت اصل از مجموعه ما خریداری کنید.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *