چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 3:17 قبل از ظهر

قیمت بازار سبوس برنج برای خوراک دام

قیمت روز سبوس برنج برای دام

قیمت روز سبوس برنج برای تغذیه دام را می توانید به صورت روزانه با تماس با مجموعه تنکا دشت جویا شوید و جهت خرید این نهاده دامی مغذی اقدام کنید.

در بازار انواع مختلفی از سبوس موجود می باشد که برای خرید آن حتما باید به کیفیت و ظاهر بار توجه کنید. زیرا ظاهر بار گویای خالص و ناخالص بودن آن می باشد. لطفا خرید خود را از نمایندگی های معتبر تولید سبوس برنج انجام دهید تا از مشکل ناخالصی بار جلوگیری کنید.

برای خرید هم می توانید با بخش فروش مجموعه تنکا دشت هم اقدام کنید.

قیمت سبوس برنج برای دام

نرخ اینترنتی سبوس برنج مورد نیاز برای خوراک دام

اگر به دنبال سبوس برنج باکیفیت برای خوراک دام هستید حتما یکبار خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید. سبوس برنج تنکا دشت به صورت دانه دار و ریز و با قیمت مناسب می باشد. برای اطلاع از نرخ اینترنتی سبوس برنج با شماره ثبت شده در سایت ما تماس بگیرید.

 

نرخ فروش سبوس برنج دامی

نرخ فروش سبوس برنج دامی با توجه به فصل برداشت برنج متفاوت می باشد. برای خرید سبوس برنج برای خوراک دام اگر در فصل برداشت که آخر مرداد تا اوایل مهر می باشد خریداری کنید دارای نرخ بسیار ارزان تر به نسبت سایر فصول سال می باشد.

سبوس برنج دامی با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد این روزها از متقاضیان زیاد دامداران و طیور داران می باشد.

 

نرخ امروز سبوس برنج برای تغذیه دام

برای اینکه سبوس برنج را با قیمت مناسب خریداری کنید باید آن را از مناطق که به کشت برنج می پردازند خریداری کنید. شهر های شمالی کشور از تولید کننده عمده سبوس برنج می باشند که با خرید از کارخانه های تولیدی سبوس برنج شمال بسیار می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. قیمت های سبوس برنج هم که متغیر می باشد و روزانه در حال تغیر بوده.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *