چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 10:15 قبل از ظهر

قیمت خرید پودر هسته خرما برای خوراک دام

قیمت خرید پودر هسته خرما برای تغذیه گاو

برای خرید پودر هسته خرما برای خوراک دام به عواملی همچون ظاهر, بو و نوع بسته بندی آن توجه کنید تا با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. وجود هر گونه عوامل خارجی همچون پودر میوه, پودر هسته آلبالو و… داخل بار باعث کاهش قیمت آن می شود.

ظاهر پودر هسته خرما و رنگی که دارد در خرید بسیار موثر می باشد. اگر به دلایلی رنگ آن تغییر کرده باشد و مانند رنگ اصلی آن نباشد باعث کاهش نرخ آن می شود.

نوع بسته بندی آن نیز بسیار موثر در قیمت خرید آن می باشد اگر بسته بندی در کیسه های ناسالم و نامرغوب باشد نمی توانید نظر خریداران را به خود جذب کنید.

قیمت خرید پودر هسته خرما

خرید و فروش و قیمت انواع پودر هسته خرما دامی

کشور ما با داشتن مزارع خرما زیاد یکی از تولید کنندگان بزرگ خرما در جهان شناخته می شود. سالانه حجم زیادی از تفاله هسته و گوشته خرما در کارخانه های هسته گیری خرما جمع آوری شده که جهت مصارف تغذیه دام و طیور فرآوری می شود.

کشور ما جز مراکز خرید و فروش پودر هسته خرما دامی و از تولید کنندگان انبوه این محصول بوده که با تولید پودر هسته خرما باکیفیت نیاز دامداران به غذای باارزش و همچنین نرخ پایین را رفع کرده است.

 

مرکز فروش پودر خرما برای خوراک دام

مجموعه تنکا دشت مرکز فروش پودر هسته خرما خالص برای خوراک دام می باشد. این محصول از مواد غذایی باارزش برای خوراک دام بوده که همواره عرضه آن به سراسر دامداری ها توسط مجموعه ما صورت می گیرد.

پودر هسته خرما با داشتن منابع تغذیه ای بالا و همچنین طعم خوش و ظاهری زیبا و ریز همواره طرفداران زیادی در بین دامداران ایران دارد.

 

نرخ خرید هر کیلو پودر هسته خرما خالص

نرخ خرید هر کیلو پودر هسته خرما خالص با توجه به میزان رطوبت آن مشخص شده. درصد هسته خرما نیز در نرخ تاثیر گذار بوده و همچنین میزان آسیاب آن.

پودر هسته خرما مرغوب باید دارای رطوبت زیر 10% باشد و توری آسیاب آن نیز باید 3 باشد تا مناسب مصرف برای خوراک دام شود.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *