جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 4:16 بعد از ظهر

فروش پودر خون درجه یک

فروش پودر خون دامی

فروش پودر خون به عنوان منبع مفید از پروتئین که حاصل جمع آوری, خشک و پودر کردن مازاد خون کشتارگاهی می باشد.

رنگ پودر خون قرمز تیره می باشد و از لحاظ تغذیه ای خوش خوراک نمی باشد. برای استفاده از پودر خون در جیره حیوان باید به مقدار مناسب و از کم استفاده شود تا دام به مرور زمان به خوردن آن عادت کند.

سطح اسید آمینه پودر خون بسیار پایین می باشد پس به هنگام استفاده از پودر خون در جیره باید آن را به همراه مواد مغذی دیگر استفاده کنید تا کمبود اسید آمینه آن جبران شود.

فروش پودر خون

خرید و عرضه آرد خون

خرید و فروش پودر خون که جزء ضایعات فرعی کشتارگاهی می باشد و منشا این این ضایعات خون دام و طیور می باشد و در مقایسه با پودر گوشت دارای پروتئین بالاتری می باشد.

این ضایعات که به صورت آردی و خشک بوده و منبع مفیدی از پروتئین برای جیره غذایی دام و طیور می باشد.

 

قیمت فروش پودر خون

برای اینکه از قیمت مناسب پودر خون آگاه شوید با ما در تماس باشید. قیمت پودر خون مجموعه ما با توجه به کیفیت عالی و تولید شده به صورت کاملا بهداشتی بسیار مناسب می باشد.

پودر خونهای تولیدی مجموعه ما به صورت خالص و دارای آنالیز خوبی می باشد.

حدود پروتئین پودر خون از 50 % تا 70% متغیر بوده و tvn آن هم حدود 70 الی 150 می باشد و رطوبت پود ر خونها اکثرا زیر 10% می باشد.

 

خرید پودر خون اصفهان

تولید پودر خون با پروتئین بالا و مناسبترین قیمت در کارخانه های اصفهان با استفاده از تجهیزان مدرن در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

تولید پودر خون با توجه به اینکه با مواد عالی و امکانات ویژه تولید می شود نظر خریداران زیادی را در سراسر کشور به خود جلب می کند

 

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *