جمعه , 31 فروردین 1403 - 9:16 قبل از ظهر

سبوس گندم خوراک طیور

سبوس گندم در خوراک طیور

سبوس گندم به عنوان یک مکمل قوی و نهاده انرژی زا در کنار ذرت و سویا در جیره غذایی و خوراک طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

از مقدار 100 کیلو گندم ارسالی به کارخانه برای تبدیل به سبوس مقدار 15 کیلو سبوس بدست آمده که برای مصرف تغذیه دام, طیور و آبزیان قرار می گیرد.

از سبوس گندم تولیدی حدود 5% برای تغذیه طیوری و مقدار بیشتری یعنی حدود 20 الی 25% به عنوان سبوس گندم برای خوراک دام استفاده می شود.

توجه کنید که مقدار لیزین در سبوس بسیار بالا می باشد و به دلیل مواد سلولزی که در خود دارد برای استفاده از آن در جیره طیور و مشخص کردن مقدار قابل استفاده بهتر است که با جیره نویس مشورت گردد.همچنین پتاسیم و فسفر سبوس گندم بالا بوده ولی سدیم و کلسیم آن پایین می باشد.

سبوس گندم خوراک طیور

فواید سبوس گندم نوع خوب در خوراک طیور

از یبوست و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

دارای ویتامین B و E, آهن, روی, منیزیم و مقدار کمی کلسیم می باشد.

تامین کننده فیبر مورد نیاز جیره غذایی طیور.

تامین کننده املاح و ویتامین های مورد نیاز جیره.

 

خرید سبوس گندم مناسب برای تغذیه طیور

خرید بهترین نوع از سبوس گندم برای برطرف کردن نیازهای تغذیه ای طیور و همچنین تامین کننده پروتئین و مواد مغذی جیره غذایی طیور.

خرید سبوس گندم فقط به صورت عمده بوده و به سراسر ایران عرضه می گردد.با خرید عمده از مجموعه ما می توانید محصولی باکیفیت و با قیمت ارزان برای خود فراهم کنید.

 

قیمت سبوس گندم برای خوراک طیور

قیمت ارزان سبوس گندم به نسبت سایر نهاده ها می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار تاثیر گذار باشد. سبوس از خوراک های مورد نیاز برای دام و طیور می باشد که با قیمت های متفاوتی در سطح ایران پخش می شود.

مرغداری ها برای تهیه سبوس گندم با قیمت مناسب می توانند با مجموعه تنکادشت تماس بگیرند.مجموعه ما سبوس گندم را در سطح بازار با قیمت ارزان و رقابتی عرضه می کنند تا رضایت مشتری را جلب کنند.

 

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *