جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:15 بعد از ظهر

خواص سبوس برنج دامی آسیاب شده و چرب

خواص سبوس برنج دامی مورد نیاز برای خوراک دام

تولید و خواص سبوس برنج دامی در شهرهای شمالی کشور سابقه طولانی دارد که سبب شده فرهنگ بسیاری از دامدارها با سبوس برنج گره بخورد. از سالهای طولانی کارخانه های تولیدی سبوس برنج در شمال کشور جایگاه تولید سبوس برنج مرغوب بوده و کاسبهای زیادی در این مناطق از تولید سبوس برنج کسب درامد می کنند.

کیفیت و مطلوبیت بالای سبوس برنج سبب شده است که عده ای مصرف سبوس برنج را در مناطق شمالی و مرکز کشور برای جیره دام خود اختصاص دهند. این محصول به دلیل خواص, کیفیت, خالص بودن و دانه های ریز برنجی که در خود دارد دارای مشتریان زیادی در شهره ای مختلف کشور می باشند.

خواص سبوس برنج دامی

خواص و قیمت سبوس برنج دامی شمال

قیمت سبوس برنج دامی معمولا از قیمت سایر نهاده ها ارزانتر می باشد که از دلایل آن می توان به تولید بالا سبوس برنج اشاره کرد. قیمت سبوس برنج در بازارهای شمال بر اساس فاکتورهایی مانند تولید و تقاضا مشخص می گردد.

برای خرید بهترین سبوس برنج شمال می توانید از فروشندگان مستقیم سبوس برنج خرید کنید تا دست واسطه را با این کار ببندید و آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

انواع ویتامین های سبوس برنج برای خوراک دام

ویتامین E

ویتامین K

ویتامین B1

ویتامین B2

ویتامین B3

ویتامین B4

ویتامین B5

ویتامین B6

ویتامین B6

 

خرید و فروش سبوس برنج دامی و خواص آن

کارخانه های تولیدی سبوس برنج در شمال را می توان از مراکز خرید و فروش سبوس برنج در شمال نام برد.

بسیاری از کشاورزان پس از برداشت برنج و فرآوری آن در کارخانه های برنج کوبی, مقدار تولیدی سبوس برنج خود را مستقیم توسط کارخانه دار به فروش می رسانند. بنابراین بهترین مرکز برای خرید سبوس برنج دامی, تهیه آن از کارخانه های تولیدی سبوس برنج در شمال می باشد.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *