شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 10:19 قبل از ظهر

خرید سبوس برنج درجه یک برای خوراک دام

خرید بهترین نوع از سبوس برنج برای خوراک دام

سبوس برنج از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد که خرید آن برای خوراک دام به علت ناآگاهی دامدارها کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

سبوس برنج غنی از ویتامین ها و مواد تغذیه ای برای خوراک دام می باشد که از دیرباز در مناطق مختلف جهان برای خوراک دام از آن استفاده می کردند. از جمله ارزش غذایی سبوس برنج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامل آنتی اکسیدان و ویتامین بالا

دارای منگنز و فسفر که از پوکی استخوان جلوگیری می کند

دارای پتاسیم و فسفر

منابع کامل از ویتامین گروه B

دارای ویتامین گروه E

خرید سبوس برنج برای دام

قیمت خرید سبوس برنج برای تغذیه دام

قیمت سبوس برنج برای تغذیه دام روزانه در حال تغییر می باشد و به صورت ثابت می باشد. برای مشخص نمودن قیمت دقیق سبوس باید به مواردی مانند نوع سبوس, کیفیت سبوس, طریقه بسته بندی و نرخ ارز را در نظر داشت.

برای دریافت قیمت دقیق سبوس برنج و خرید آن می توانید به سایت مجموعه تنکا دشت مراجعه کرده و با مجموعه ما تماس بگیرید.

 

فروش نمونه درجه 1 سبوس برنج دامی

کارخانه های متعددی وجود دارند که اقدام به تولید سبوس برنج دامی می کنند. از نکات مهم در خرید سبوس برنج دامی, تهیه نوع خالص و درجه یک آن می باشد.

تاکید ما بر این می باشد که سبوس برنج را از کارخانه ها و مراکز معتبر خریداری کنید. مجموعه تنکا دشت تنها مرکز و تولید کننده عمده سبوس برنج باکیفیت آماده همکاری با دامداریها و مرغداریها می باشد.

 

خواص سبوس برنج برای خوراک دام

از ارزش غذایی سبوس برنج برای خوراک دام می توان به مواد معدنی از قبیل آهن, منگنز, فلوراید, ویتامین E و ویتامین B اشاره کرد. تحقیقات زیادی نشان داده است که استفاده از سبوس برنج در جیره دام بسیاری از ریز مغذی های مورد نیاز بدن آنها را تامین می کند.

درباره ی admin admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *